niedziela, 2 grudnia 2012

Dekoracja mieszkania

W urządzaniu wnętrz najważniejszy jest dobry projekt. Jeśli go znajdziemy, stworzenie spójnej koncepcji aranżacji i jej wykonanie powinny już przyjść nam z łatwością. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym niebanalne inspiracje. Inspiracją do zrobienia ciekawego wystroju pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po ciekawe dodatki. Czasem jeden detal wystarczy, by na jego bazie stworzyć całą koncepcję aranżacji, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na tym blogu staram się prezentować właśnie takie drobiazgi. Elementy, które motywowały mnie przy urządzaniu mojego mieszkania, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na jeden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i projekty.
Postaram się być w zgodzie z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona odbiorców. Jeżeli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.